• Rantajätkät Facebook
  • Rantajätkät Instagram

Ajankohtaiset | Arkisto: 2023 | 2022 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014

23.05.2016

TIEDOTE 23.5.2016

Rantajätkät ry ylpeänä esittää: 25. Takapihavestivaali

Ylöjärven festarikesä käynnistetään tänä vuonna toukokuun viimeisenä viikonloppuna. Neljännesvuosisadan iän saavuttavaa Pöheikön Pölläystä vietetään 27. – 28. toukokuuta. Pääesiintyjinä Pöheikön Pölläyksessä ovat Anssi Kela ja Popeda.

Pöheikön Pölläys Räikänpuistossa Ylöjärvellä

Perjantaina27.5.festariyleisön Anssi Kelaa varten lämmittää Kormus. Lauantai-iltana 28.5. lauteille nousee Popeda. Lauantaina teltan lämmittävät Sorrowhearts ja Puolustusvoimien varusmiessoittokunnan showband! Rantajätkät ry:n puheenjohtajan Marko Heikkonen kertoo, että yhdistys haluaa valinnoillaan tukea vielä suurelle yleisölle tuntemattomia bändejä. Pääesiintyjät ovat nimekkäitä.

-       Anssi Kela on uudelleen nosteessa, ja Popeda räjäyttää teltan tunnelman.

Tapahtuman portit avataan perjantaina kello 20 ja lauantaina kello 19. Viikonvaihteen tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.

Maksuton päivätapahtuma kello 15-17

Juhlavuodenkunniaksi lauantaina 28.5. järjestetään lisäksi ilmainen ja ikärajaton päivätapahtuma. Puolustusvoimien varuskunnan showband soittaa Pöheikön lavalla kello 15.30. Samaan aikaan alueella on mahdollista osallistua maksuttomiin pelipisteisiin ja arvontaan. Päivätapahtuma on juhlavuoden kunniaksi avoinna kaikille kiinnostuneille.

-       Yleisöllä on ilmainen mahdollisuus nähdä erittäin hyvä, iso bändi, Heikkonen kommentoi.

Lisätietoja

Rantajätkät ry:n puheenjohtaja Marko Heikkonen p. 040 580 8897, Festivaalipuhelinnumero Pöheikön Pölläyksen aikana 03 348 3599